شـبـاب احـلـى مـنـتـدى
مرحبا بك فى منتديات شباب احلى منتدى
شـبـاب احـلـى مـنـتـدى
مرحبا بك فى منتديات شباب احلى منتدى
شـبـاب احـلـى مـنـتـدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شـبـاب احـلـى مـنـتـدى

الرئيسيةالمواضيع الجديدأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mido0o0o0o
مـشـرف عـام علـى الـمـنـتـدى
مـشـرف عـام علـى الـمـنـتـدى
mido0o0o0o

نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم   نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم Icon_minitimeالأحد سبتمبر 06, 2009 5:37 pm

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة
وتسعين ... كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد ي

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

يا رب تعجبكم
http://www.google.com
Admin
الــمــديــر الــعــام
الــمــديــر الــعــام
Admin

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم   نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم Icon_minitimeالأحد سبتمبر 06, 2009 5:44 pm

هههههههههههههههههههه Laughing Laughing lol! lol!

جااااااااااااااااااامده
https://shababb.ahlamontada.com
مريومه

مريومه

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم   نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 07, 2009 8:09 am

ميرسى حلوه

نكت جامدة مووووت خدش ومش هتندم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامدة